Informatie

Een scoutingkamp organiseren in Hoeven? Een weekend weg of alleen maar een nachtje droog kunnen slapen? Scouting Hoeven zet graag haar deuren open voor andere jeugdorganisaties en scholen. Zo willen wij het voor andere organisaties mogelijk maken om het scoutinggebouw en terrein te huren.
Dit kan voor een:   - weekend
                              - (zomer)kamp
                              - kinderfeestje
                              - workshop
                              - vergadering
Wij verhuren het hele jaar door, wanneer wij zelf geen activiteiten hebben, of in overleg.

Gebouw

Het gebouw ligt aan de Opperstraat in Hoeven. Het bevindt zich dicht genoeg bij het dorp (15 minuten lopen) om gebruik te kunnen maken van alle winkels en dicht genoeg bij het buitengebied en de polder om daar de natuur in te trekken. Op loopafstand bevindt zich het Pagnevaart-bos waar men alle ruimte heeft voor buitenactiviteiten.
Het gebouw bestaat uit een twee ruime lokalen, een staflokaal met bar en een keuken. Er zijn twee toiletten aanwezig en er is een douche- en wasruimte met grote wasbak.

Terrein

Het terrein bestaat uit een groot veld met aan de achterzijde van het gebouw een bestraat gedeelte. Het gehele gebouw en terrein zijn omheind door een hekwerk met een ruime toegangspoort.
Er mag gestookt worden in een vuurton (aanwezig op het terrein) op het bestrate gedeelte. Aan de voorzijde van het gebouw kunnen auto's geparkeerd worden langs het pad in de berm, het is niet toegestaan auto's te parkeren op het terrein zelf.

Beschikbaarheid

Het gebouw is beschikbaar voor overnachting van maximaal 50 personen. Het buitenterrein kan eventueel plaats bieden aan een aantal tenten.
Mocht u specifieke wensen hebben dan kan dit in overleg met de beheerder.
Een actueel overzicht van de beschikbaarheid van ons gebouw kunt u op deze pagina vinden.
Lees ook altijd even de huurvoorwaarden en het huurcontract door om verrassingen te voorkomen.

Prijzen

Voor weekenden en kampen brengen wij €5,00 per persoon per nacht in rekening inclusief water en energie en afval.
Voor andere activiteiten per dagdeel:

• van 07:00 tot 12:00   -   €50,00
  • van 13:00 tot 18:00   -   €50,00
  • van 19:00 tot 24:00   -   €50,00

U kunt contact opnemen met de beheerder via onze contactpagina (of mail direct naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.).
De beheerder is ook telefonisch bereikbaar: 06-51503966